Чому діти в школі на одних уроках нудьгують та ловлять ґав? А на інших захоплено слухають – і, як результат, розуміють предмет краще? Тому що вчитель зумів зацікавити та включити дитину в активну роботу, донести інформацію зрозуміло та задіяв усі канали сприйняття дитини – зір, слух, тактильні відчуття.
Сучасний учитель не обмежений лише підручником. У нього з’явилися помічники – мультимедійні засоби навчання. В електронних підручниках нового покоління (електронних освітніх ігрових ресурсах – ЕОІР) вдало поєднуються тексти, аудіо, малюнки, анімація та інтерактивні завдання, створені у формі гри.
Наукові дослідження виявили, що завдяки використанню освітніх ігор:
- підвищується рівень успішності учнів та середній бал з математики та української мови;
- зростає швидкість проходження та засвоєння нового матеріалу;
- у дітей збільшується інтерес до вивчення базових предметів;
- формуються предметні та ІК-компетентності;
- розвивається логіка, пам'ять, стійкість та точність уваги, уява та креативне мислення.
- http://edugames.rozumniki.ua
Ковалівська загальноосвітня школа І ступеня
Н А К А З
09.10. 2017 року с. Ковалівка №71
Про участь закладу в проведенні
дослідно-експериментальної
роботи всеукраїнського рівня за темою
«Технологія навчання учнів початкової
школи «Розумники»(Smart Kids)
На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30.08.2017 року №1234 «Про Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники»(Smart Kids), відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 №522 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.11.2012 року №1352), Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 року №114 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 234.11.2009 року №1054) та з метою розвитку ІКТ-насиченого навчального середовища та формування предметних компетентностей учнів початкової школи,
Н А К А З У Ю:
- Долучитися до проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids) протягом 2017-2022 рр.
- Визначити 3 клас (класний керівник Гонтар Ю.О.) як клас, що буде брати участь в педагогічному експерименті. 3-Б клас (класний керівник Шляхова О.В) Терешківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Полтавської районної ради як контрольний клас.
- Розглянути на засіданні педагогічної ради результати участі в дослідно-експериментальній роботі всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids).
- Розробити план участі в дослідно-експериментальній роботі всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids).
- Ознайомити батьків учнів 3 класу, який бере участь у дослідно-експериментальній роботі, з програмою, метою та її завданнями.
- Ознайомитися з матеріалами сучасної теорії і практики використання ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.
- Апробувати модель використання сучасних ЕОІР для навчання учнів початкової школи з базових предметів: математика, українська мова.
- Провести педагогічне анкетування, опитування, бесіди з учнями, пряме спостереження за процесом використання сучасних ІКТ у навчальному середовищі початкової школи з метою удосконалення форм навчання та активізації пізнавальної діяльності учнів.
- Підготувати звіт про завершення першого року дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учні початкової школи «Розумники» (Smart Kids).
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
- Завідуюча школою (підписано) Ю.О. Гонтар