Чому діти в школі на одних уроках нудьгують та ловлять ґав? А на інших захоплено слухають – і, як результат, розуміють предмет краще? Тому що вчитель зумів зацікавити та включити дитину в активну роботу, донести інформацію зрозуміло та задіяв усі канали сприйняття дитини – зір, слух, тактильні відчуття.

Сучасний учитель не обмежений лише підручником. У нього з’явилися помічники – мультимедійні засоби навчання. В електронних підручниках нового покоління (електронних освітніх ігрових ресурсах – ЕОІР) вдало поєднуються тексти, аудіо, малюнки, анімація та інтерактивні завдання, створені у формі гри.

Наукові дослідження виявили, що завдяки використанню освітніх ігор:

  • підвищується рівень успішності учнів та середній бал з математики та української мови;
  • зростає швидкість проходження та засвоєння нового матеріалу;
  • у дітей збільшується інтерес до вивчення базових предметів;
  • формуються предметні та ІК-компетентності;
  • розвивається логіка, пам'ять, стійкість та точність уваги, уява та креативне мислення.
  • http://edugames.rozumniki.ua

    Ковалівська загальноосвітня школа І ступеня

     

    Н А К А З

     

    09.10. 2017 року                                                                                 с. Ковалівка                                                                                               №71

    Про участь закладу в проведенні

    дослідно-експериментальної

    роботи всеукраїнського рівня за темою

    «Технологія навчання учнів початкової

    школи «Розумники»(Smart Kids)

     

    На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30.08.2017 року №1234 «Про Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники»(Smart Kids), відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 №522 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 30.11.2012 року №1352), Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 року №114 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 234.11.2009 року №1054) та з метою розвитку ІКТ-насиченого навчального середовища та формування предметних компетентностей учнів початкової школи,

     

    Н А К А З У Ю:

     

  • Долучитися до проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids) протягом 2017-2022 рр.
  • Визначити 3 клас (класний керівник Гонтар Ю.О.) як клас, що буде брати участь в педагогічному експерименті. 3-Б клас (класний керівник Шляхова О.В) Терешківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Полтавської районної ради як контрольний клас.
  • Розглянути на засіданні педагогічної ради результати участі в дослідно-експериментальній роботі всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids).
  • Розробити план участі в дослідно-експериментальній роботі всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids).
  • Ознайомити батьків учнів 3 класу, який бере участь у дослідно-експериментальній роботі, з програмою, метою та її завданнями.
  • Ознайомитися з матеріалами сучасної теорії і практики використання ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.
  • Апробувати модель використання сучасних ЕОІР для навчання учнів початкової школи з базових предметів: математика, українська мова.
  • Провести педагогічне анкетування, опитування, бесіди з учнями, пряме спостереження за процесом використання сучасних ІКТ у навчальному середовищі початкової школи з метою удосконалення форм навчання та активізації пізнавальної діяльності учнів.
  • Підготувати звіт про завершення першого року дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання учні початкової школи «Розумники» (Smart Kids).
  • Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
  •  
  •                                                                              Завідуюча школою    (підписано)    Ю.О. Гонтар